Savunma ve Stratejik Analizler

23 Kasım 2012 Cuma

TÜRKİYE VE PAKİSTAN, SAVAŞ UÇAKLARIYLA İLGİLİ SİMÜLASYON VE EĞİTİM SİSTEMLERİNDE İŞBİRLİĞİNİ ARTIRACAK

12.11.2012 KARAÇİ  (ANKA)

Türkiye ile Pakistan, savaş uçaklarına ilişkin simülasyon ve eğitim sistemleri alanlarında işbirliğini güçlendirecek.

Pakistan'ın başkenti Karaçi'de düzenlenen İDEAS2012 fuarında Türkiye ile Pakistan arasında imzalanan Mutakabat Muhtırası uyarınca iki ülke, araştırma ve geliştirme projeleri ile JF-17, F-16, C-130, Super Mushak ve Mİ-17 dahil olmak üzere, savaş uçaklarına ilişkin simülasyon ve eğitim sistemlerinde işbirliğini yapmayı kabul etti.

Bu arada, Pakistanlı Observer gazetesine göre HAVELSAN, şimdiye kadar Pakistan Silahlı Kuvvetlerine, Topçu İleri Gözetleyici Simülatörü, Elektronik Harp Testi ve Eğitim Sahası ile Askeri Enformasyon Sistemi olmak üzere, en az üç sistem sağladı.

http://www.haberx.com/turkiye_ve_pakistan_savas_ucaklariyla_ilgili_simulasyon_ve_egitim_sistemlerinde_isbirligini_artiracak(17,n,11134089,167).aspx

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder