Savunma ve Stratejik Analizler

13 Aralık 2013 Cuma

F-16 SİMÜLATÖR EĞİTİM MERKEZİ AÇILIŞ TÖRENİ

13.12.2013 Savunma Sanayi Müsteşarlığı

F-16 Simülatör Eğitim Merkezi Açılış Töreni, Bakan İsmet YILMAZ, Müsteşar Murad BAYAR, Hava Kuvvetleri Komutanı Akın ÖZTÜRK katılımlarıyla 4. Ana Jet Üs Komutanlığı'nda gerçekleştirilmiştir.

2009 yılında başlatılan F-16 Eğitim Simülatörleri Tedariki Projesi kapsamında, Hava Kuvvetleri Komutanlığı’nın en önemli muharip unsurları olan savaşan şahinlerin üstün yetenekli pilotlarının yetkinliklerini en verimli biçimde arttırmalarını sağlayacak olan Simülatör Eğitim Merkezlerini Hava Kuvvetleri’nin hizmetine sunulmuştur.

HAVELSAN’ın geliştirdiği simülatörlerin envantere alınması ile gerçek uçak ile yapılan uçuş eğitimleri büyük ölçüde azaltılarak, eğitimlerin büyük kısmı simülatörlere kaydırılacaktır. Bu şekilde; eğitim maliyetlerinden büyük oranda tasarruf sağlanacak, eğitimler kaza-kırım ihtimali bertaraf edilmiş güvenli bir ortamda icra edilecek, hava ve coğrafi şartlardan bağımsız olarak eğitimler her an yapılabilecektir.

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.547077445384663.1073741887.250495278376216&type=1

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder