Savunma ve Stratejik Analizler

9 Nisan 2015 Perşembe

Kale Kalıp hisseleri TSKGV’ye geçti, Roketsan’da sermaye yapısı değişti

09.04.2015 MEHMET KAYA

Türk Silahlı Kuvvetleri Güçlendirme Vakfı’na (TSKGV) ait Roketsan’da hisse yapısı ve yönetim kurulu başkanı değişti. Kale Kalıp’ın hisselerinin tamamı TSKGV’ye devredilirken vakıf, 7 kişilik yönetim kurulunun 4 üyesini doğrudan atayacak çoğunluğa ulaştı. Roketsan’ın yeni Yönetim Kurulu Başkanı da Emekli Korgeneral Mehmet Emin Alpman oldu.

Son dönemde geliştirilen yeni füze gruplarının üretimine başlayan Roketsan’da hisse yapısı ve yönetimde değişiklikler oldu. Yapılan genel kurul sonrası, yönetim kurulu; TSKGV’yi temsilen, Korgeneral (E) Mehmet Emin Alpman (Başkan), Tümgeneral (E) Ergüder Toptaş (Başkanvekili), Yönetim Kurulu Üyesi Tuğgeneral (E) Asım Bülent Aker ve TÜBİTAK Başkanı Yücel Altunbaşak, Aselsan’ı temsilen Metin Yerebakan, MKE’yi temsilen Mehmet Sait Demirci ve Kutlutaş’ı temsilen Ekin Özker’den oluştu. TSKGV ve Aselsan temsilcileri bir yıl için atandı. Eyüp Kaptan, Zafer Çamlıca, Fuat Akçayöz ve Osman Okyay yönetim kurulundan ayrıldı.
...
http://www.dunya.com/guncel/kale-kalip-hisseleri-tskgvye-gecti-roketsanda-sermaye-yapisi-degisti-258642h.htm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder